GOLFARENAN FÖR ALLA

Startsida > Prova på Golf

DRIVINGRANGE

På vår moderna range kan man testa på att slå golfbollar. Tak och vindskydd för alla platser. Om du inte har egna klubbor är du välkommen in i kansli/shop och låna utan kostnad vi har klubbor för både barn och vuxna.

ÖVNINGSOMRÅDE

På vårt övningsområde kan man testa på det korta spelet. (närspel) Här kan man slå slag från 50meter och in. Skulle de yngsta barnen tröttna så finns det ett stort fält & sandbunker att leka fritt.

PUTTINGGREEN

På vår puttinggreen som ligger precis anslutning till klubbhus & drivingrange kan man träna på kanske det viktigaste i golf Putt. Lite som minigolf fast på riktigt gräs och utan massa jobbiga hinder ivägen.

PAY AND PLAY

Om du vill testa på att spela golf på en bana så har vi en 9håls slinga. En Pay & Play-bana är en golfbana där du kan spela golf utan att ha grönt kort och du behöver inte vara medlem i golfklubben. Gäller vissa tider.

Gäst

BÖRJA SPELA GOLF

Nybörjarkurser från 1 100:-.

Nybörjarkurser 2024