Startsida > Träna > Custom fitting 2024

Vi skräddarsyr dina klubbor för dig

En custom fitting tar cirka 45 minuter och kostar 500 kronor/test som du betalar vid utprovningstillfället.

Avgiften dras sedan av när du köper klubborna.

Så i slutändan blir utprovningen kostnadsfri. Behöver du prova tex både driver och järnklubbor rekommenderar vi att boka in två tider för att hinna med alla moment som ingår.

På Värnamo GK har vi såväl kunskapen och viljan att hitta den optimala uppsättningen golfklubbor för just dig.

Genom att göra en utprovning innan du investerar i nya klubbor kan vi hjälpa dig att få dina klubbor formade och skräddarsydda för just dig.

Allt för att du ska få ut så mycket som möjligt av din golf.

I studion finns klubbor från Cobra & Titleist.

Varför ska man egentligen göra en custom fitting?

För att man ska kunna spela bättre golf, kort och gott. Vi vill träffa fler fairways, fler greener och få bättre resultat.

Idag är det också så tydligt att se vilken skillnad olika klubbor gör för dig, eftersom vi jobbar med Trackman som är en av marknadens bästa verktyg för utprovning av klubbor och

registrerar allt som händer med din golfboll i och efter träffögonblicket.